logotyp
Paní učitelky:
      Hana Kolaříková
      Michala Hornová

Asistent pedagoga:
      Gabriela Provázková



Omluvenka:

Prosíme omlouvejte děti do 8.00 hod na tel. 412 547 818 - budete spojeni na požadovanou třídu. 

Předškoláci + zápis do omluvného listu.


Informace pro rodiče:

Vážení rodiče, prosíme o zaplacení úhrady za předškolní vzdělávání a stravného. Děkujeme.


Motto: 
Opičky, dětičky
mají rády písničky.
Rády kreslí, pracují,
s kamarády žertují.
Naše milé opičky,
to jsou chytré hlavičky.



Co nás čeká v lednu:

Oslava tří králů - 4. Leden
Pokud budou vhodné podmínky – COVID 19 – kontrola očí v MŠ
Stavění sněhuláka - dle sněhových podmínek
Hod sněhovou koulí - dle podmínek (papírovou)

II. A když je tu bílá zima,
už jsme na konci,
chcete-li tak nashledanou někde na kopci

LEDEN  -  ZIMA, ZIMA, ZIMIČKA

Cíl:vést děti k poznání, jak zimu využívat k zábavě a upevnění zdraví

Tématické bloky:
Hlava, ramena...
Když mě něco bolí
Postavíme sněhuláka
Koulovaná

 

 







Ucpěte komíny, nepusťte Santu, použijte cement anebo maltu. Otevřete okno, nasaďte si kulíšek, dárky vám přinese jedině Ježíšek.
Vánoce prožité v klidu a pohodě přejí paní učitelky.



Vážení rodiče,
budova K.H.Borovského bude 24.12.2020 - 3.12.2021 uzavřena. 
Den nástupu do školky je 4.1.2021 tento den budou již otevřeny všechny brány.

Týden od 14.12-18. 12. 2020

Téma: Vánoční stromeček
Dílčí cíl: Posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)

Máme tu třetí prosincový týden. Tento týden si s dětmi napíšeme dopis pro Ježíška. Na procházce s dětmi se můžete koukat do oken na vánoční výzdobu, a když budete mít štěstí, třeba uvidíte dopis pro Ježíška. Každý den před spaním si můžete přečíst nebo pustit vánoční příběh či pohádku (https://www.youtube.com/watch?v=tJxuIbMR24o)

Když budete chtít, můžete se s dětmi naučit básničku a když budete mít chuť, tak si můžete na stromeček vyrobit i vánoční ozdoby z toastového chleba. A aby Vám to šlo lépe, tak si k tomu tvoření můžete pustit Vánoční koledy: posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)

Básnička:

Dopis pro Ježíška
Pojď mi pomoct, maminko, (Chůze na místě, ruce prosí)
ale jenom malinko. (Stoj, ukazujeme malinko)
Pro ježíška dopis psát, (Stoj, píšeme prstem ve vzduchu)
aby věděl, co bych rád. (Stoj, hlava ukazuje „ANO“)
Byl jsem hodný celý rok,(Stoj, hladíme se po tvářích)
tak už chybí jenom krok,(Jeden dlouhý krok)
aby mi ty dárky dal, (Stoj, hlava ukazuje „ANO“)
a splnil, co bych si přál. (Stoj, zašeptáme)

Výtvarka:
Vánoční ozdoby z toastového chleba. Co k tomu budeme potřebovat?

  • Toastový chleba
  • Formičky- stromeček, anděl, kometa, hvězda
  • Herkules lepidlo
  • Temperové barvy
  • Štětec
  • Třpytky
  • provázek 

Postup:
Z plátků chleba vykrájíme ozdoby, potřeme Herkulesem (lepidlem) a necháme uschnout. Až ozdoby uschnou, tak si je nabarvíme temperovými barvami a znovu necháme uschnout. Na konec ozdobíme třpytkami a protáhneme provázek.

Předškoláci:

  • Vánoční obrázek- Co vidíš na obrázku? – povídání o vánočních zážitcích a co si přeji k Vánocům.
  • Skládání obrázků do celku
  • Hledání stejného obrázku, pexeso
  • Pečení cukroví s maminkou

Odkazy:
https://www.predskolaci.cz/zima-a-vanoce/8225
https://www.youtube.com/results?search_query=v%C3%A1no%C4%8Dn%C3%AD+poh%C3%A1dk

Zdraví Míša, Hanka, Gabča

 

 

 

Týden od 7. 12. 2020 – 11. 12. 2020
Téma: Čekání na Vánoce
Dílčí cíl: Rozvoj a kultivace mravního i estetického vnímání, cítění a prožívání

Zdravíme děti i rodiče v Adventním čase. I na tento týden jsme pro Vás připravili nějaké nápady a nabídku činností.

Brzy budou Vánoce, tak tentokrát vánoční tématika

  • Děti mohou pomoc s jednoduchou prací při předvánočním úklidu – úklid hraček v pokojíčku…
  • Děti zapojíme do vánoční výzdoby domova (zdobení větviček ve váze…)
  • Zapojíme je do pečení cukroví – válení těsta, vykrajování, pomoc při mazaní marmeládou

Můžeme s dětmi zhotovit ozdoby ze slaného těsta
RECEPT:  2 hrnky hladké mouky
              1 hrnek soli
              ¾ hrnku studené vody
propracujeme těsto
vyválíme placku a vykrajujeme ozdoby
necháme sušit (cca 4 dny)
těsto lze uchovat v igelitovém sáčku v lednici do těsta můžeme přimíchat potravinářské barvy, nebo vysušené ozdoby dobarvit vodovou barvou
nezapomeňte na otvor, kterým protáhnete stužku

  • při pečení cukroví zopakujeme matematické pojmy: malý x velký, tlustý x tenký, silný x hubený, první x poslední
  • Napíšeme, nakreslíme dopis pro Ježíška

 

 Vánoční stromeček
Zelenej se jedličko,
narovnej se maličko.
Líbíš se mi, vezmu si tě,
budeš vonět v našem bytě.
Dám ti hvězdu na čelo.
Večer bude veselo.
Můžu ti to předem slíbit –
bude se ti u nás líbit.

PŘEDVÁNOČNÍ   (s pohybem)
A už zase po roce
(stoj, tleskáme do rytmu)
blíží se k nám Vánoce.
(chůze na místě po špičkách)
Slavnostní zvonečky zvoní,
(zvoníme na zvoneček – jako)
z kuchyně cukroví voní.
(otočíme se dokola)
A je věc dávno jistá,
(mírný předklon, šeptáme)
Ježíšek dárky už chystá,
(mírný předklon, šeptáme)
protože zase po roce
(dřep, houpeme se)
blíží se krásné Vánoce.
(výskok)

 

Pro nejstarší předškoláky:
Početní řada 1 – 10 – počítáme cukroví na plechu
Grafomotorické cvičení – pomocí svislých a šikmých čar nakreslíme stromeček a dokreslíme ozdoby nebo překřížením čar nakreslíme hvězdičku
Jmenujeme, co vše patří k Vánocům

https://www.predskolaci.cz/zima-a-vanoce/8225
https://www.promaminky.cz/kreativni-dilna/tvorime-na-vanoce-255

Adventní pozdrav všem posílají paní učitelky Hanka, Míša, Gabča





Listopad u OPIČEK
V listopadu jsme se zaměřili na les a jeho obyvatele. Děti se učily poznávat stromy, některá zvířátka žijící v lese. Povídali jsme si o způsobu obživy a o životě lesních zvířat. Děti se dozvěděly, kdo je to myslivec a jeho úkol v lese. Pomocí dvou pohádek O Smolíčkovi a Tři medvědi mají děti povědomí o ochraně osobního soukromí, respektování soukromí druhých. Rovněž jsme se zaměřili na opatrnost před cizími lidmi. Obě pohádky děti úspěšně dramatizovaly.




Týden od 30.11- 4. 12. 2020

Téma: Mikulášská nadílka
Dílčí cíl: Osvojení si některých poznatků a dovedností, které předcházejí čtení i psaní, rozvoj zájmu o psanou podobu jazyka i další formy sdělení verbální i neverbální (výtvarné, hudební, pohybové, dramatické

A je tu první prosincový týden a s ním přichází čert, Mikuláš a anděl

Rozhovor na téma: čert, Mikuláš, anděl

  • Jak vypadají
  • Vymýšlení čertovských jmen
  • Kolikátého k nám chodí?
  • Co vaří čerti v pekle a co potřebují k tomu, aby si mohli uvařit
  • Co do balíčku dostanou děti od Mikuláše a čerta když zlobily

Pohádky:
Ve kterých pohádkách hraje čert?

  • Čert a Káča
  • Anděl Páně
  • S čerty nejsou žerty
  • Peklo s princeznou

 

A spoustu dalších pohádek. Zde je odkaz na audio pohádku „Čert a Káča“: https://www.youtube.com/watch?v=IGqT1iTIwco

Můžete si s dětmi i zatancovat- Míša Růžičková – Popletení čertící https://www.youtube.com/watch?v=JZ5a_LouIUE 

Výtvarka:
1)Kresba čerta, Mikuláše a anděla
Co k tomu potřebuji?
-Čtvrtku A4, vodu, štětec, vodové nebo temperové barvy…nebo pastelky a fixy

2)Čertovský řetěz
-barevný papír černý a červený, lepidlo a nůžky

Bánička:

Mikuláši Mikuláši,
neber sebou čerty radši.
Vezmi sebou anděly,
ti nám něco nadělí.
Čert nosí pytel a metlu,
myslí si, že se ho leknu.
Dělá na mě bububu,
já se ho bát nebudu.

Předškoláci:
Hod na cíl bramborou- hrnec a brambory
Prostorová orientace (první, poslední)

Odkazy:
https://www.detskestranky.cz/tag/mikulas/

 Zdraví Míša, Hanka, Gabča

 

 

 


Týden od 23. 11. 2020 – 27. 11. 2020

Téma: Tři medvědi – pohádka z lesa

Dílčí cíl: Poznávání sebe sama, rozvoj pozitivních citů ve vztahu k sobě (uvědomění si vlastní identity, získání sebevědomí, sebedůvěry, osobní spokojenosti

Zdravíme děti i rodiče, máme pro Vás nějaké nápady a náměti pro činnosti v domácím prostředí.

Stále zůstáváme v lesním prostředí. Pokud pohádku Tři medvědi neznáte, dáváme k dispozici webové stránky: https://www.promaminky.cz/pohadky/ke-cteni-30/tri-medvedi-146

  • Pohádku dětem přečtěte, děti pozorně poslouchají
  • Děti mohou s vaší pomocí pohádku převyprávět
  • Pokud doma najdete plyšové medvědy, můžete si pohádku i zahrát, pokud tolik medvídků nemáte, loutky si můžete zhotovit z papíru
  • Medvědy si pojmenujte dle své fantazie
  • Zopakujeme si matematické pojmy málo x hodně, malý x větší x největší, velký x menší x nejmenší
  • Děti zapojte do přípravy ke stolování
  • Dětem připomeňte, že nemají chodit nikam samy, nevstupovat bez pozvání do cizího domova, používat cizí věci bez vědomí majitele...
  • Čichová hádanka – z čeho medvědice navařila: dětem zavážeme oči, připravíme si nějaké ingredience, které používáme v kuchyni a děti musí uhodnout

 Na procházce

Za ruce se vezmeme, 
(chůze po prostoru)

Na procházku půjdeme,
(chůze po prostoru)

Pusinky si zamkneme,
(stojíme, zamykáme pusinky)

Než do lesa vejdeme.
(stojíme, tleskáme)

Protože je podzimní čas,
(prstíky naznačíme padající listí)

Posloucháme ptáčků hlas.
(stojíme, ukazujeme potichu)

A co říká? Láká nás,
(opět chůze po prostoru)

Ať přijdeme příště zas.
(vytleskáme)

Pro nejstarší předškoláky:

  • Početní řada 1 – 8 – počítáme plyšové hračky, domy na procházce, stromy v lese…
  • Grafomotorické cvičení – pomocí kruhů a elipsy nakreslíme medvěda
  • Vymyšlená jména pro medvědy vytleskáme nebo vyťukáme
  • Procvičíme si celé jméno a příjmení a začneme se učit adresu
  • https://tvorive.estranky.cz/clanky/napady-pro-predskolaky/

 

Pozdrav všem posílají paní učitelky Hanka, Míša, Gabča

 

Týden  16.11-20.11.2020

Téma: O Smolíčkovi
Dílčí cíl: Rozvoj schopnosti žít ve společenství ostatních lidí (spolupracovat, spolupodílet se), přináležet k tomuto společenství (ke třídě, k rodině, k ostatním dětem) vnímat a přijímat základní hodnoty v tomto společenství uznávaní

Máme tu třetí listopadový týden. V tomto týdnu si budeme povídat pohádku „O Smolíčkovi“. Na internetu, nebo v knihách se můžete podívat na obrázky jelena a něco si o něm povědět.

Četba nebo poslech pohádky o Smolíčkovi – následná charakteristika děje –děti Vám pohádku řeknou samy.

Pravda x lež - Otázky:
1)Bydlela se Smolíčkem srnka? ANO/NE
2)Volal Smolíček na jelena: „Za hory za řeky, má zlatá kopyta kde se pasou“. ANO/NE
3)Jak se jmenoval kluk z pohádky?
4)Jakou barvu měly parohy jelena?
Atd…

Písnička „Na tý louce zelený“ a doprovodit rytmickou hrou třeba na vařečky

Pomoc Smolíčkovi vybavit jeho světničku…Každé dítě přinese 1 předmět, který patří do světničky a zdůvodní, proč to tak je. např: „Já nesu Smolíčkovi do světničky květiny, aby mu to tam krásně vonělo“.

Kimova hra- zapamatuj si co nejvíce předmětů

Básnička:

JELEN

Jelene, ó jelene,
trenýrky máš zelené.
Tričko bílé jako rýže-
přijď k nám prosím trochu blíže!
Pro tebe i pro Smolíčka,
přichystáme misku mlíčka.
Pro nejhezčí z jezinek,
máme šťávu z bezinek.
A pro ptáčky z parků, lesů,
do krmítka zrní nesu.
Jelene, ó jelene,
trenýrky máš, né že ne!

 
Výtvarka: kresba z pohádky
Co k tomu potřebuji?
-Čtvrtku A4, vodu, štětec, vodové nebo temperové barvy

Předškoláci:
Svislá a vodorovná čára- kresba jehličnatého stromu
Početní řada- počítáme stromy na procházce
Odkazy:
1)https://www.predskolaci.cz/o-smolickovi/253
2)https://www.detskestranky.cz/o-smolickovi/

Zdraví vás Hanka, Míša a Gabča


Týden od 9. 11. 2020 – 13. 11. 2020

Téma: V lese
Dílčí cíl: Posilování přirozených poznávacích citů (zvídavosti, zájmu, radosti z objevování apod.)

Ahoj všem dětem i rodičům, kteří s prostředí domova sledují naše náměty a nápady na webových stránkách.

  • Jaké stromy rostou v lese? JEHLIČATÉ x LISTNATÉ (při procházce lesem se zaměřte na rozdíl mezi jehličnatými a listnatými stromy)
  • Doneste si domů větvičku alespoň z 2 jehličnatých stromů – smrk, borovice a 2 listnatých stromů – buk, dub. Společně s dětmi si povídejte o jejich rozdílu - délka jehličí, tvar listů
  • Nasbírejte šišky a plody z těchto stromů a opět si o nich povězte – pojmenujte si bukvice, žalud
  • Z nasbíraných plodů postavte obrázky lesních zvířátek
  • Jaké plody rostou v lese? Borůvky, ostružiny, maliny, houby, šípek
  • Můžete využít dětské knihy a encyklopedie
  • Z procházky si přineste plody šípku, můžete je navlékat na nitku – korálky nebo uvařit s dětmi šípkový čaj


Zajíček ušáček - výtvarná činnost

Pomůcky: kulatá krabička od sýru, hnědý a bílý papír, hnědý krepový papír, akvarelová barva nebo pastelky, lepidlo, pohyblivé oči (nemusí být), suchá tráva (na vousky)
Kulatou krabičku od sýru pomalujeme hnědou barvou
Z hnědého papíru vystřihneme uši, z bílého zoubky
Kousek hnědého krepového papíru zmuchláme do kuličky a vytvoříme čumáček, společně s ušima, suchou trávou a zoubky ho nalepíme na krabičku
Na závěr přilepíme zajíčkovi pohyblivá očka nebo si je nakreslíme

Zvířátka v lese

Sedí zajíc na pařezu, na kytaru brnká,
(dřep, ukazujeme hru na kytaru)

Na mýtině poskakuje jedna malá srnka.
(poskoky stranou)

Přišla další zvířátka, jelen, kolouch, liška,
také starý jezevec i ta malá myška.
(společně se chytíme za ruce)

Dali se do zpívání, ještě ptáci letí,
(točíme se)

Je tam hezky veselo, přidejte se děti
(poskoky snožmo)

 

Pro nejstarší předškoláky:
Početní řada 1 – 6 – počítáme lesní plody, kamínky, klacík…
Procvičujeme základní geometrické tvary – čtverec, kruh, obdélník, trojúhelník
Poznat a pojmenovat
Procvičujeme základní sebeobslužné dovednosti – samostatné oblékání, pomoc při přípravě stolování, používání příboru
https://predskolaci.cz/les

 

Loučí se paní učitelky Hanka, Míša, Gabča

 

Týden od 2. 11. 2020 – 6. 11. 2020

Téma: Za zvířátky v lese

Dílčí cíl: Poznávání pravidel společenského soužití a jejich spoluvytváření v rámci přirozeného sociokulturního prostředí, porozumění základním projevům neverbální komunikace obvyklým v tomto prostředí

Zdravíme všechny děti a jejich rodiče a předkládáme nějaké nápady a náměty pro práci s dětmi v domácím prostředí.

  • Určitě doma všichni máte knížky, časopisy nebo encyklopedie o zvířátkách, ze kterých tento týden budete moc čerpat. Tento týden si budeme povídat o zvířátkách v lese.
  • Vedeme rozhovor na téma: Kdo žije v lese?
  • Jaká známe lesní zvířátka? > použijeme dostupné obrázky z dětských knížek a encyklopedií, vytleskáme, vyťukáme název zvířátka
  • Dáváme dětem hádanky, které zvířátko v lese žije x nežije
  • Skládání obrázku do celku
  • Co patří do krmelce a co do koše - můžete dětem na hromadu dát pár odpadků např.:
  • Naučit se zpaměti krátký text

 

HÁDANKY

1)Parohy má čert to není!
V lese troubí, trubač není!
Když je louka zelená,
k pastvě láká…..(jelena)

2)Rezavý má kožíšek,
neloupe však oříšek.
Prolistuj si knížku,
najdi chytrou …(lišku)

3)Dlouhé uši, rychle běží,
dohoníš je jenom stěží.
Ustrašení mazlící,
to jsou všichni … (zajíci)

BÁSNIČKA

Leze ježek, leze v lese,
jablíčko si domů nese.
Děti v lese běhají,
ježka v lese hledají.
Ježek píchá do všech stran,
já se chytit nenechám.
Děti v lese běhají,
ježka všude hledají.
Do listí se zahrabal,
stočil se a potom spal.

Určitě nejste celé dny zavřené doma a chodíte na procházky. Děti tak mají možnost jít do lesa na čerstvý vzduch, a tam můžou stavět domečky pro zvířátka z různých přírodnin, jako jsou šišky, mech, klacíky, kůra a pozorovat krásu a barevnost podzimu. > rozvoj fantazie a jemné motoriky

Každé zvířátko má svůj domov. Veverka má doupě na stromě, liška svojí noru a mravenec mraveniště. A abychom nezůstali jen u toho povídání, tak pro Vás máme nápad na jednoduchou výtvarnou práci. Děti budou tvořit mraveniště. Ale ještě než ho začnou tvořit, tak si popovídejte o tom, jak to v mraveništi funguje. Můžete si pustit pohádku Ferda mravenec- https://www.youtube.com/watch?v=NkZbTo5SJVA.

 Co k tomu budete potřebovat?

- čtvrtku velikosti A4
- štětec
- hnědou temperovou barvu (může být i vodová ale ta je málo výrazná)
- lepidlo
- jehličí

Obrázek pro inspiraci
https://www.google.com/search?q=Mraveniste+vytvarka&prmd=isnv&sxsrf=ALeKk029%3EpYLV3uXGGeRQBtHm1eD-X7P2PA:1604333652346&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwjZzsvLoOTsAhVCUhoKHWz3BTAQ_AUoAXoECBcQAQ&biw=360&bih=648&dpr=3#imgrc=OsqPlhC5V4nzbM

Na vrch obrázku děti můžou nakreslit mravence.

Návrhy činností pro nejstarší předškoláky:

  • Početní řada 1 – 5 (počítáme kamínky, kaštany, žaludy…)
  • Procvičujeme orientaci – vpravo, vlevo, nahoře, dole
  • Uvolňovací cviky ruky – svislá čára – padá listí

https://predskolaci.cz/podzim

 Tento týden máme ve třídě Strašidelné dopoledne – budeme soutěžit, tančit a veselit se a malovat na dýně.
Doma s dětmi můžete z nasbíraného listí nalepit lesní strašidýlko a pokusit se namalovat nějakou dýni (typ – v Tesku mají okrasné dýně za 5,- Kč).
Fotečky můžete posílat pí. učitelkám na WhatsApp nebo opicky@msboletice.cz

 Zdraví paní učitelky Míša, Hanka, Gabča.

 

 Co nás čeká v listopadu:


3. 11. - Foto Vánoce - dopoledne
4. 11. - Strašidelné dopoledne a zdobení dýní - dopoledne


I. NA PODZIM KDYŽ PADÁ LISTÍ                                             
Z LÍP A JAVORŮ,                                                      
PÁNI DRACI KOUKAJÍ SE
LIDEM DO DVORŮ

Listopad: Podzimní les

Cíl: Všímat si přírody, starat se o rostliny, o živočichy, získat o nich informace v souladu s environmentální výchovou a chránit přírodu a živé tvory apod.

Tématické bloky:
V lese
Za zvířátky v lese
Tři medvědi- pohádka z lesa
O Smolíčkovi

Říjen u Opiček:
S dětmi jsme se zaměřili na charakteristiku ročního období, podrobněji jsme se věnovali podzimu.  Děti za pomoci rodičů vyráběly draky libovolnou technikou. Dráčci zdobí interiér třídy. Poznávali jsme různé druhy ovoce a zeleniny. Děti měly možnost některé ovoce i zeleninu ochutnat v čerstvé i v sušené variantě. Zařadili jsme pohádku O veliké řepě, kterou děti dramatizovaly pro velký úspěch dvakrát. Děti se nebránily ochutnat řepu v různé podobě – syrovou, naloženou, vařenou.



Co nás čeká v říjnu:

DRAČÍ SLET - zapojení rodičů do výroby draka - výzdoba interiéru třídy
Pouštění draka v době pobytu venku (dle povětrnostních podm.)
Keramika DDM - 19. Říjen ?

I. NA PODZIM KDYŽ PADÁ LISTÍ                                             
Z LÍP A JAVORŮ,                                                      
PÁNI DRACI KOUKAJÍ SE
LIDEM DO DVORŮ

Říjen: Barevný podzim

Cíl: rozvoj pocitu sounáležitosti s živou, neživou přírodou, k lidem, ke společnosti

Tématické bloky:
Podzim hýří barvami
Dráčci
O veliké řepě
Ovoce a zelenina (2 týdny - podzimní prázdniny)


Září u Opiček:
Od září je ve třídě zapsáno celkem 20 dětí. Nové děti se postupně adaptovaly na nové kamarády paní učitelky a nové prostředí. Někdy se to neobešlo bez slziček, ale i to se nám podařilo zvládnout. Společně jsme se domluvili na třídních pravidlech a průběžně si je opakujeme.Jsme rády, že docházka dětí je vcelku hojná a děti jsou zdravé.


Co nás čeká v září:


Přivítací týden, seznámí se s novými kamarády, seznámí se s prostory mateřské školy. Společně si zazpíváme, budeme hrát hry a další pohybové aktivity zaměřené na seznamování s novými kamarády a jejich jmény, pozvolné učení tanečků a pohybových říkanek, které nás ve školce budou provázet.

Milí rodiče,
ve středu 9. září Vás zveme na třídní schůzky od 15, 30 hodin v kmenových třídách vašich dětí.
Účast rodičů je důležitá.
Děkujeme a těšíme se.


Na podzim, když padá listí z lip a javorů,
páni draci koukají se lidem do dvorů

ZÁŘÍ: První poznání

CÍL: uvědomovat si, že není jediné, že je součástí skupiny, která si stanovuje určitá pravidla, podílí se na nich a učí se je dodržovat a pomáhat mladším dětem.

Tématické bloky :
Moji noví kamarádi
Ve školce
S čím si hrají
Od rána do večera
Mateřská škola Děčín XXXII, příspěvková organizace

Májová 372, 407 11 Děčín XXXII

e-mail: reditelka@msboletice.cz
IČO: 49888544
Prohlášení o přístupnosti internetových stránek a mobilních aplikací ve formátu pdf se otevře v novém okně.
Domů Mateřská škola Boletice, Děčín

Created by © 2020 ALS Euro s.r.o. tvorba www stránek webdesign